Jak zamówić wybrany bukiet?
Na naszej stronie internetowej należy wybrać bukiet, który chcą Państwo zamówić, następnie wybrać jego opcje (jeśli są dostępne) oraz kliknąć ``Dodaj do koszyka`` a następnie postępować zgodnie z pojawiającymi się instrukcjami.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
W naszej internetowej kwiaciarni zamówienie można opłacić poprzez TPay.com. Wśród oferowanych metod płatności są BLIK, Karta kredytowa, Przelew24 i inne. W przypadku odbioru osobistego w kwiaciarni można również zapłacić gotówką.
Czy moje zamówienie będzie wyglądało dokładnie tak jak na przedstawionym zdjęciu?
Bardzo zależy nam na tym, aby każda przygotowywana kompozycja spełniała Państwa oczekiwania i wyglądała dokładnie tak jak przedstawiliśmy na zdjęciu.
Jednakże kompozycje tworzymy z aktualnie dostępnych, świeżych kwiatów dlatego też ich wygląd (kształt, odcień) może się różnić od tych użytych w naszych bukietach flagowych. Jeśli bukiet zawiera kwiaty sezonowe to w przypadku niedostępności używamy pasujących stylem i kolorem zamienników.
Jaki jest czas realizacji złożonego zamówienia?
Realizacja zamówienia jest możliwa już następnego dnia. Jeśli złożycie Państwo zamówienie w dniu dzisiejszym bukiet będzie gotowy następnego dnia rano. Zamówienie można również złożyć z większym wyprzedzeniem - do 30 dni.
Jeśli potrzebny jest bukiet ``na już`` skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie a nasi pracownicy znajdą najlepsze rozwiązanie.
Czy możliwa jest dostawa tego samego dnia?
W przypadku potrzeby dostawy zamówienia tego samego dnia - prosimy o bezpośredni kontakt (mailowy, telefoniczny) - a nasz zespół ustali z Państwem niezbędne szczegóły.
Czy są możliwe zmiany w przedstawionych bukietach?
Oczywiście. Oferujemy możliwość zmian w naszych propozycjach. Prosimy o ich umieszczenie w polu ``uwagi do zamówienia`` a nasz zespół postara się uwzględnić Państwa preferencje.